Ağustos 24, 2008

Eğlenceli Kokteyller

Trendleri takip ediyoruz, tamam! Ama bazen de özgür olmak gerekiyor...

Kullanıcılardan tam not almış Nailtini oje kombinasyonlarına bayıldım. İçki ve kokteyl isimleri verilerek yaratılmış hazır renkler olduğu gibi, sizin de yaratıcılığınızı ortaya çıkartmanıza fırsat vermiş. Menüye bir göz atalım...

Mesela ben Frappe with Cream with Spritzer'ı seçtim. Ortaya aşağıdaki renk çıktı.














Sonra Mai Tai with Espresso Chilled denedim ve sonuç yanda!









Aradığınız renk bu değil mi?

Peki siz rengi beğenin, Nailtini kokteylinizi hazırlasın!

Eğer alkolsüz meyve kokteyli! kıvamında bir kombinasyon isterseniz, transparan bir set deneyin derim. Mesela aşağıdaki üçlü set, sadece renkli bir ışıltı verdiği için tırnaklarınız doğal görüntüsünü koruyor. Bu kokteyl için hesap sadece $12 gelir.




Ya da ben Grappa'sız yapamam diye olaya balıklama girmek isterseniz, Nailtini size Grappa'yı $24'a sunar...

Sloe Ginn Fizz? Buyrun hazır!


Keşke ruj renklerini de biz yaratsak dediğinizi duyar gibiyim...Nailtini'nin kendisi gibi barmaid kardeşi Liptini siparişinizi alsın.

İyi eğlenceler!

Hiç yorum yok: