Ocak 20, 2009

İğneli Epilasyon Lazere Karşı


Yaptığım uzun araştırmalar ve etrafımda edindiğim tecrübelerim sonucu (gördüğüm yanık ciltler, bir insanın tekrar maymuna dönme halleri vb.), çıkarımlarım şöyle oldu.

1. Seçtiğiniz yerin hijyeni

2. Makinelerin gelişmişliği (ten rengine göre enerjinin ayarlanıyor olması gibi)

3. Yapan kişinin yaklaşımı (mutlaka dermatolog olması gerekmiyor ancak aynı kişinin çalıştığı bölgenin sınırlarını iyi bilerek uygulama yapması gerekiyor)

4. Maliyet (seans olarak mı toplu paket mi gibi)

konularını iyice düşünmek gerekiyor ancak tüylerin kalın olduğu bölgelerin dışında; bacak, kol altı gibi, lazer kesinlikle dert oluyor. İnce tüyleri görmediği gibi, oracıktaki kendi halinde duran zararsız tüylerin de köklerini stimüle ederek, tüyleri kalınlastırıp yeni tüyler çıkartıyor. Dolayısı ile sarı tüy kökleriniz var ise, tüyler yumuşak ise iğneliden şaşmayın. Biraz daha acıyor ve sabır gerektiryor olabilir ama bir dolu para verip de sonucun hüsran olmasından iyidir. Ayırca hem lazerde hem de iğneli de uygulama öncesi ve sonrası doğru kremleri sürdüklerinden emin olun. Güneşli bir gün ise mutlaka güneş koruyucunuzu yanınızda götürün. Lazerde esmer ciltler daha kolay yandığı için bir tüp Silverdin'i çantanıza atın. Uygulama yapan ekibin bu detaylara önem verip vermediği, size salonun kalitesi ile ilgili ipuçları verecektir.

5 yorum:

Dişi Kuş dedi ki...

Kendi adıma lazer epilasyon yaptırmanın hayatım da aldığım en başarılı kozmetik karar olduğunu düşünüyorum. Lazer epilasyonun uymadığı ciltler için bir şey diyemem ama uyan ciltler için başarılı bir ekip tarafından yapıldığı takdirde harika sonuçlar yarattığını söyleyebilirim. Ben önce bir yerde başlayıp memnun kalmamış sonra arkadaşımın tavsiyesi ile başka bir yere devam etmiştim. Gerçekten ekibin önemi inanılmaz. İnsan prosedür aynı diye düşünüyor ama kesinlikle yapan kişinin işinin ehli olması sonucu inanılmaz değiştiriyor.
Kendim yaptırdıktan sonra onlarca arkadaşımı aynı yere yönlendirdim şu ana kadar memnun kalmayan olmadı. Merak edenler olursa yerin adını da paylaşabilirim.

berfu pakkan dedi ki...

Memnun kaldığınız yeri paylaşabilirsiniz, okuyucular kesinlikle bilmek ister. Bu konularda iyi yer bulmak çok zor. Paylasım için ayrıca teşekkürler.

Dişi Kuş dedi ki...

http://www.estetika-lazer.com/

Adres ve telefon bilgisini burdan bulabilirsiniz. Ben gittiğim zaman tüm vücut için anlaştığınızda tek tek bölgeler için yapılana göre çok çok ucuz oluyordu. Bir nevi paket indirimi gibi yani. Sizin de bu şekilde anlaşmanızı öneririm.

berfu pakkan dedi ki...

Bilgi için tekrar teşekkürler.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de 5 seansta kurtuldum tüylerimden. Şu sıralar 1500 TL tam vücut kampanyası var. Öyle topluca halledince ödemesi daha kolay oluyor.Bir de yanıklar için kesinlikle Dermovat merhemi öneririm. Kortizonlu bir krem bir kere sürmeniz yeterli oluyor.