Ağustos 20, 2009

Hijyen olayı


Malum eve bebek girince hijyen olaylarına sardık. Hemen koşup sussuz kullanılan anti-bakteriyel el jellerinden aldık. İşte tecrübelerimiz...
Piyasada 2-3 marka var. En kalitelisi Doctuer Renaud'un Pürel'i. Hem jel şeklinde hem de minik şişelerde çanta boyu olarak sprey versiyonu var.
İkinci marka Viking. Yerli bir marka olmasına rağmen ön yargılı davranmadım. Birkaç zaman kullandık. Derken birgün Melis ile otururken plastik Viking şişesinin içinde gözümüzü bir yaratık aldı.....Koskaca bir kara sinek jelin içinde boylu boyunca yatıyordu...
Üçüncü marka Watsons'da satılan İngiliz Beauty Formulas. Küçük tüplerde satılıyor ve oldukça başarılı. Sonyç olarak içlerinde bana en çok hijyen hissi veren Pürel.

2 yorum:

x dedi ki...

Bu antibakteriyel jeller içeriklerinden dolayı tehlikeli şeyler. zararının en bariz şekli, açık yara üzerien uygulanması kansere kadar gidebilecek sonuçlar doğurabiliyor. susuz temizlik vaadederken sakıncalı sonuçlar doğurabiliyor. yeni bebeğiniz olmuş, hayırlı olsun. uzuun ve sağlıklı mutlu bir ömür geçirmesini dilerim. o yüzden bu konuda uyarmak istedim, pek fazla kullanmazsanız sağlığınız için daha iyi :)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de püreli kulandım ama su ile sabundan daha hijyenik gelmiyor yine de yapış yapış oluyor elin. Sevgiler...