Ağustos 01, 2008

İnsan Tırmığı; Tırnaklar




Bircok hastalığın aynası olan protein ve keratinden oluşan tırnaklar da sürekli bakım gerektiriyor….işin iyi yanı tırnakta hiç sinir olmaması…ne kadar hunharca kessek, törpülesek de acı hissetmiyoruz. Ancak zaman zaman yaşanabilecek bakım kazalarının da sonuçlar çok ağır olabiliyor, dolayısı ile manikür pedikür salonları seçerken hijenine, yapan kişinin tecrübe ve bilgi durumuna çok dikkat edilmeli.

Tırnak stres, bunalım ve heycan anlarında da birçoğumuz için deşarj aletidir, çıtır çıtır yenir, rahatlanır, alışkanlık oluştu ise de kolay kolay eski formuna dönmez. Lale formlu bir tırak kolaylıkla yarım ay şekline dönüşebilir. Bu durumda takma tırnaklar devreye giriyor. Bir zaman bu suni uzantıların yapışması için kullanılan tutkalların tırnak yüzeyine ne kadar zararlı olduğuna şahit olmuştum. Onun da formülü bulundu, kendinden yapışkanlı tırnaklar. Kolaylıka birçok kozmetik ürünü satan dükkanlarda bulunan ve rahatlıkla takılıp çıkan (kullanım sırasında yeterince kuvvetli) bu takma tırnaklar, tırnaklarını kemirenler için hem görüntüyü toparlayan hem de eskinin tirnağina biber sürmekle çözüm bulduğu durumunun önüne geçiren harika buluşlardan biri.

Ben tırnak bakımında Mavala ve Alessandro ürünlerini tercih ediyorum. Alessandro’nun ballı ve sütlü, suya katılan solüsyonu hem etleri yumuşatıyor hem de tırnak yüzeyine bakım yapıyor. Tırnaklar kısa sürede manikür ve pediküre hazır oluyur. O kadar vaktim yok, diyenler için de etlere sürüldüğü anda etki gösteren mucize ürünü tırnak eti solüsyonunu öneririm.

Akşamları başucunuza koyabileceğiniz, yatağa girmeden hemen önce sürebileceğiniz tırnak etlerine müthiş bakım yapan lotus çiçeği ve mango özlü bakım yağını da kullanım kolaylığı ve etkileri açısından öneririm. Esasinda Alessandro’nun neredeyse bütün ürünlerini denemiş biri olarak markayı çok başarılı bulduğumu söylemeliyim. Üstelik fiyatları çok fahiş değil.

Mavala ise minyatür oje şişeleri ve renk kartelasının zenginliği ile göz dolduruyor. Oje olarak ilk tercihim. Hem ton-sur-ton renklerinden o günkü ruh halime göre seçip sürebiliyorum, hem de nerdeyse acil durumlar için (malum ojenin sürüldükten sonra mutlaka bozulması bir kuraldır) şişeyi cüzdana bile sıkıştırabiliyorum. Renklere ise şehir isimleri verilmiş, hatta kırmızı tonu olan “ Ankara ” çok hoş. Yazın göz alıcı rengi olan kırmızının açık tonu Mavala’da “ Los Angeles ”, ilgilenenlere duyrulur.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bir de protez tırnak opsiyonunu tavsiye ederim, bir seneden fazladır kullanıyorum çok memnunum..1 aya kadar bir süre ister french ister ojeli tırnaklarınızla mutlu mesut yaşıyorsunuz :)