Ağustos 20, 2008

En Sevdiğim Rujlar


Ruj seçerken rujun yapısı, kokusu, kutusu ve tabii ki renk kartelasına bakıyorum. Biraz açalım:

Yapısı; yani tutkal gibi iki dudağımı yapıştıryor mu?...çok önemli çünkü belli bir zaman sonra ağızı açmak için efor sarfediyorsunuz.

Kokusu; başta hoş gelebilir ama acaba bütün gün iç mi bayar?

Kutusu; işte bu kısmı sanırım tüketiciyi en cezbeden kısmı, hele ponpon, kuş, çiçek böcek olduğu zaman hiiiç dayanamayız. İtiraf etmeliyim ki sırf dış görünüşüne bayılıp çok ruj almışlığım var.

Şu üstteki rujun şekerliğine bakın! Ay nasıl da kaleme benzetmişler, ay dalları ne zarif derken alıvermişim. Renk, sınıfı geçen tek kriter. Dudaklarım ancak suyla birbirinden ayrıldı. Stila bana bunu nasıl yaptı, kendisini pek de severdim marka olarak...


Derken Giorgio geldi, benim ruju da dene dedi...o zaman sadece havaalanındaki duty free'de vardı. Mat siyah kabı ile zaten farklı bir duruşu, kalitesi vardı. Hemen burnuma götürüp kokladım...o da ne? Hiç kokmuyor...emin olmak için diğerlerini de kokladım. Kokusuzlar. Farklı dokuları var, sheer, mat, satin...renkler muhteşem. Hemen alınmalıydı. Görev tamamlandı. O gün bugün, Giorgio Armani rujların yanına çok akranı geldi gitti ama o! makyaj çantamda hep ön sırada kaldı. Bir ara kokusuz olmasına içerlediysem de sonra çok hoşuma gitti...öyle ya kokuya tahammül edemediğimiz günlerimiz var.






Bir diğer "en sevdiğim rujlar" klasmanında sahneye Guerlain'i çağırmak isterim. Kendine has hoş kokusu, dokusu ve şimdi dikkat! aynalı kabı ile gönlüme taht kurdu. Bu serinin adı Divinora bu günlerde yerini kardeş seri Kiss Kiss'e bıraktı. Tek parmak hareketiyle tepesindeki aynası açılıyor. Süper buluş!

Aynası var diye aynı kategori rujlardan pahalı değil; $25.


Neyse efendim, ben tam bu ayna olayından etkilenmişken, Estee geldi. Benim rujdaki aynayı açmak için parmağını bile oynatmaya gerek yok dedi. Nasıl yani? Kapak açıldığında yaylı mini bir ayna kendiliğinden açılıyordu. Üstelik 3'lü paketler halinde seyahat boyu hazırlamşlardı. Yani bu kadar fonksiyonu olan ruj bir de minyondu...gece çantalarımın içinde çoktan yerini aldı bile. Kokusu, dokusu ve renkleri ile benden tam not. Fiyatı tek olarak $22.

Hiç yorum yok: